نرم افزار بازرگانی آیسان تِک

ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﭼﯿﺴﺖ ؟

ﻭﺍﺣﺪ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ ﺧﻂ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﻮﺍﺟﻬﻪ ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﮐﺎﺳﺘﯽ ﻭ ﻧﻘﺼﯽ ﺩﺭ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻭ ﻋﻤﻞ ﺍﯾﻦ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﻮﺛﺮﯼ ﺭﻭﯼ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ ﻭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ. ﻟﺬﺍ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺍﯾﻦ ﻭﺍﺣﺪ ﻭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺣﺎﺋﺰ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺍﺳﺖ.
ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ­ﻫﺎ ﻭ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﺗﺠﺎﺭﯼ، ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﻭ ﺑﻌﻀﺎ ًﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺳﻠﯿﻘﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺭﻭﺍﻝ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻭﺍﺣﺪﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺷﺮﮐﺖ­ﻫﺎ ﻣﺮﺳﻮﻡ ﻭ ﺟﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ، ﺑﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺫﺍﺗﯽ ﻓﺮﺁﯾﻨﺪ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﺎ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﺍﻥ (MRC)، ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﻭ ﮐﺎﻟﺎ، ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﭘﯿﻤﺎﻥ ﻭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ ﻭ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ ﺑﺮ ﭘﯿﭽﯿﺪﮔﯽ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﯽ ﺍﻓﺰﺍﯾﺪ.-

ﺑﻪ ﮐﺎﺭﮔﯿﺮﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﺣﺎﻝ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﻬﻢ ﺍﺳﺖ. ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺁﯾﺴﺎﻥ تِک ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﯼ ﺟﺎﻣﻊ، ﺭﺍﻫﮑﺎﺭﯼ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﻭﺍﺣﺪ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ، ﺛﺒﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﺍﻃﻠﺎﻋﺎﺕ ﻭ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺩﻫﯽ ﺣﺮﻓﻪ ­ﺍﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺳﺎﺧﺖ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﻭ ﮐﺎﺭﺑﺮﭘﺴﻨﺪ:

ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺗﯿﻢ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺁﯾﺴﺎﻥ تِک ، ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﯼ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻣﺪﻟﻬﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﮐﺎﻟﺎ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻭ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﯼ ﻧﻤﺎﯾﺪ ، ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﭼﻨﺪﻟﺎﯾﻪ ﮐﺎﻟﺎ ﺭﺍ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﺟﺮﺍ ﺷﻮﺩ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﮔﺰﺍﺭﺷﮕﯿﺮﯼ ﭼﻨﺪﻟﺎﯾﻪ ﻭ ﻣﻨﻌﻄﻒ ﺩﺭ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﯼ ﺩﺭﺧﺘﯽ ، ﺍﻧﻮﺍﻉ ﮔﺰﺍﺭﺷﻬﺎﯼ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ . ﺑﻬﺎﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﮐﺎﻟﺎﯼ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﺑﺎ ﺗﺴﻬﯿﻢ ﮐﻠﯿﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ، ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻬﺎﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺻﻠﺎﺡ ﺍﻃﻠﺎﻋﺎﺕ ، ﮔﺰﺍﺭﺷﻬﺎﯼ ﻣﺘﻨﻮﻉ ﺳﻮﺩ ﻭ ﺯﯾﺎﻥ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺑﺎ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﯾﺴﺎﻥ تِک:


ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺻﺪﻭﺭ ﺳﻨﺪ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﺯ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎﻟﯽ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺗﺴﻮﯾﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺧﺰﺍﻧﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺭﺟﺎﻉ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ. ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﻭ ﮐﺎﻟﺎ ﻫﻢ ﺍﻃﻠﺎﻋﺎﺕ ﮐﺎﻟﺎ ﻭ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﮔﺰﺍﺭﺷﻬﺎﯼ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﺍﺯ ﻗﺒﯿﻞ ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ ، ﮔﺮﺩﺵ ﻭ ﮐﺎﺭﺩﮐﺲ ﮐﺎﻟﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ. ﺍﯾﻦ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﮕﯽ ﺑﻪ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﮔﺰﺍﺭﺷﻬﺎﯼ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺩﺭ ﮏﯾ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺟﺎﻣﻊ ﻭ ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ .


ﭘﻮﺷﺶ ﺗﻌﺪﺩ ﺷﺮﮐﺖ ﯾﺎ ﮔﺴﺘﺮﺩﮔﯽ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎﯾﯽ :


ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﻣﺪﻟﻬﺎﯼ ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﯾﺎ ﺗﻮﺯﯾﻊ ﺷﺪﻩ ﻭ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﮐﺸﻮﺭﯼ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺷﻌﺐ ﻭ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﯾﺎ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎﯼ ﺗﺎﺑﻌﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﻮﺩ. ﮔﺰﺍﺭﺷﮕﯿﺮﯼ ﺟﺎﻣﻊ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺑﻨﺎﺑﺮ ﻧﻮﻉ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺁﻧﻠﺎﯾﻦ ﯾﺎ ﺁﻓﻠﺎﯾﻦ ﺑﺎﺷﺪ. ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﻭ ﻭﺍﺭﺩﺍﺕ ﮐﺎﻟﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﻣﺘﻤﺎﺩﯼ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

ﺍﺗﺼﺎﻝ ﺑﻪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ :


ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻓﺎﮐﺘﻮﺭﻫﺎﯼ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﮐﺎﻟﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﻭﺏ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﯾﺎ ﻓﺎﯾﻞ ﺍﮐﺴﻞ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﺎﯾﺪ . ﭘﺲ ﺑﺎ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﻓﺮﻭﺵ ﺁﻧﻠﺎﯾﻦ ﯾﺎ CRM ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﻭﺏ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺑﻪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺘﺼﻞ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺳﻨﺪ ﻫﺎﯼ ﺗﺠﻤﯿﻌﯽ ﻭ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺩﺭ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ ﺛﺒﺖ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ. ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ، ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭﯼ ﺍﻃﻠﺎﻋﺎﺕ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ (Office Back)ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﻓﺮﻭﺵ ﺗﺤﺖ ﻭﺏ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﻮﺯﯾﻊ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺷﻌﺐ ﯾﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﯾﺖ ، ﻓﺮﻭﺵ ﺁﻧﻠﺎﯾﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ.