حسابداری

تحت وب

نرم افزار تحت وب یا (Web Based) همانطور که از نامش پیداست بر بستر وب طراحی شده است. و به واسطه قابلیت آنلاین بودن و در دسترس بودن برای تمامی دستگاه های متصل به اینترنت اقبال بسیاری به آن شده است. امروزه تلاش می شود بیشتر نرم افزار ها به صورت آنلاین و تحت وب طراحی شود تا محدود به دستگاه نبوده و در همه جا قابل دسترس برای تمامی کاربر های آن نرم افزار باشد. اگر شما هم نیاز به خدماتی دارید که می توان در بستر وب طراحی و عرضه کرد با ما تماس بگیرید. کسب و کار شما می تواند با داشتن نرم افزاری بر پایه وب بسیار چابک تر و پویا تر عمل کند.

ویژگی های طراحی نرم افزار آیسان تِک

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.نرم افزار‌های تحت وب در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و سرعت رشد بالایی دارند. علت برتری این نرم افزار ها نسبت به برتامه‌های تحت وب به چند عامل مهم بستگی دارد. از جمله مهمترین مسائل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت بالاتر : سرعت دسترسی به برنامه‌های تحت وب بسیار بالاتر از نرم افزار های ویندوزی (تحت ویندوز) می باشد. و براحتی و با هر دستگاه دیجیتالی  مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ می توانید به آن متصل شوید. این نرم افزار ها نوعی خاص از نرم افزار های کلاینت و سرور هستند. روش طراحی مدرن تری نسبت به نرم افزار های ویندوزی دارند. این نرم افزار ها از یک هسته پایدار بهره می برند و آپدیت جدید نرم افزار در سطح شبکه جهانی تغییر می کند .

تنوع در طراحی تحت وب : در نرم افزار تحت وب طراحی از تنوع بالاتری برخوردار است. در سطح جهانی نیز شرکت های بزرگی مانند گوگل متد هایی برای بهبود بخش ui  برنامه های تحت وب ارائه می‌دهند. در نسخه های ویندوز این حجم طراحی بسیار کمتر دیده می شود.

از دیگر ویژگی‌های تحت وب نسبت به نرم افزارهای تحت ویندوز این است که در این نرم‌افزارها از یک پایگاه داده برای تمامی کاربران استفاده می‌شود. و عملیات مختلفی مانند تراکنش های مالی، سفارشات، رزرو ها و عضویت در همان پایگاه داده هستند که در نتیجه آن از پراکندگی و تکرارا اطلاعات جلوگیری می شود. همچنین براحتی می‌توان از این پایگاه داده پشتیبان گیری نمود. برنامه تحت وب از تنوع الگوریتم‌های ریاضی و محاسباتی برخوردارند. و دسترسی در هر زمان و مکان از ویژگی های حرفه ای این نرم افزار ها می باشد.