tr

نرم افزار خزانه داری

آیا می دانید اطلاعات دریافت و پرداخت های شرکت در سیستم خزانه داری جمع آوری و محاسبه می شود؟ مطمئناً شما هم تا حالا اصطلاح خزانه داري رو شنیدید و کنجکاو شدید که اطلاعاتی در زمینه واحد خزانه داری کسب کنید. در ابتدا باید بدونیم که خزانه چیست و اصلاً ثبت های حسابداری خزانه داری چقدر در گزارشات بنگاه های اقتصادی و معاملات نقش دارد. در ادامه به تعریف خزانه داری در حسابداری و معرفی سیستم خزانه داری آیسان تِک به عنوان کاربردی ترین نرم افزار خزانه داری در اکثر شرکت های بزرگ و برند می پردازیم.

خزانه داری در حسابداری چیست؟

اسناد دریافتی و پرداختی و موجودی نقد بخشی از دارایی در هر بنگاه اقتصادی می باشد. از آن جایی که در نرم افزار حسابداری عملیات مالی ثبت می شود باید اعتراف کرد خزانه داري یکی از بخش های مهم در عملیات حسابداری است ، بنابراین انواع برنامه حسابداری از جمله سیستم خزانه داری ما  دارای قسمت عملیات چک و دریافت و پرداخت است. می توان خزانه داری در حسابداری را شامل اسناد و ثبت حساب دریافتی و پرداختی و تهیه گزارشات لازم تعریف کرد.

مهم ترین روش ها و راهکارهای کنترل و نظارت بر فعالیت های مالی یک سازمان چیست؟

یکی از اساسی ترین اقدامات و راهکارها در کنترل مجموعه عملیات های مالی سازمان ها امر کنترل و نظارت دریافت ها و پرداخت هاست. این موضوع موجب کنترل مقدار و میزان نقدینگی خواهد بود. نرم افزار خزانه داری ( نرم افزار دریافت و پرداخت ) راهکاری مناسب برای این موضوع بوده که فرآیندهای مربوط به آن را کنترل می نماید.

آیا هنوز راهکار مناسبی برای فرآیندهای دریافت و پرداخت سازمان خود نیافته اید؟

گروه آیسان تِک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای سازمانی با بررسی نیازهای مربوط به فرایندهای مالی و دریافت و پرداخت اقدام به تولید بهترین نرم افزار خزانه داری و نرم افزار دریافت و پرداخت کرده است. نرم افزار خزانه داری آیسان تِک با جمع آوری اطلاعات مختلف از دریافت ها و پرداخت های سازمان باعث کمک به مدیران مالی سازمان در گرفتن تصمیمات مهم در رابطه با امور مالی سازمان شده است

قسمت های مختلف نرم افزار خزانه داری

بعد از پاسخ به اینکه نرم افزار خزانه داری چیست ، حالا نوبت به این می رسد که بدانیم حسابدار خزانه در جدول ثبت های حسابداری خزانه داری با توجه به اهمیت نگهداری و کنترل ، کلیه اطلاعات اسناد دریافتی ، پرداختی و چک و … را در چه قسمت هایی ثبت می کند.

  • قسمت دریافت وجه
  • قسمت پرداخت وجه
  • قسمت عملیات چک پرداختی
  • قسمت عملیات چک دریافتی