tax

نرم افزار اتصال سامانه مودیان

با توجه به حساسیت اجرای قانون “پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان”، یک ابزار مطمئن می‌تواند نگرانی بسیاری از چالش‌های اجرای این قانون را به حداقل برساند. لذا نرم افزار آیسان تِک با حساسیت فراوان به این امر پرداخته است و نرم افزاری را طراحی و پیاده سازی کرده است که بتواند تمامی قابلیت‌های مورد نیاز این قانون را با ساده‌ترین شکل ممکن برای مدیران اصلی بطور مخصوص مدیران مالی کسب و کارها، شرکت‌ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و … با هر میزان حجم اطلاعاتی پوشش دهد.

سامانه مودیان مالیاتی

در ایران، سامانه مودیان مالیاتی به عنوان یک پلتفرم آنلاین متعلق به سازمان امور مالیاتی کشور فعالیت می‌کند. این سامانه به منظور ارتقاء شفافیت و افزایش اطلاعات و آگاهی مالیاتی در کشور ایجاد شده است. هدف اصلی این سامانه، فراهم کردن امکانات و اطلاعات مرتبط با مالیات‌ها به شهروندان و مشاغل مختلف است.

سامانه مودیان مالیاتی از طریق وب سایت رسمی سازمان امور مالیاتی ایران tax gov ir قابل دسترسی است. افراد و شرکت‌ها می‌توانند از طریق این سامانه به اطلاعات مرتبط با وضعیت مالیاتی خود دسترسی پیدا کنند و اقدامات لازم را انجام دهند. به عنوان مثال، شامل موارد زیر می‌شود:

امکانات نرم افزار سامانه مودیان آیسان

ارسال به صورت مستقیم به سامانه مودیان

اتصال و ارسال به شرکت معتمد کیسان

اتصال و ارسال به شرکت معتمد سام

امکان ارسال انواع صورتحساب به صورت اصلی، اصلاحی، ابطالی و برگشت از فروش

قابلیت‌های استعلام صورتحساب‌ها بعد از ارسال

قابلیت استعلام کد اقتصادی خریدار قبل از ارسال

قابلیت انتخاب صورتحساب‌های واجد شرایط برای ارسال

امکان تعریف کاربران مجزا با دسترسی‌های کامل یا مشاهده

قابلیت مجزا بودن این نرم افزار از هر نرم افزار دیگر

قابلیت ازتباط مستقیم با نرم افزار حسابداری آیسان تِک

قابلیت ارتباط مستقیم با نرم افزار حسابداری مشاورین پارس سیستم

قابلیت ورود اطلاعات از طریق اکسل

قابلیت یکپارچه‌سازی صورتحساب‌های دوره‌های مالی در یک پایگاه اطلاعاتی

قابلیت نگهداری پایگاه داده صورتحساب‌های ارسال شده و قابل ارسال، در سرورهای مجزای نرم افزار حسابداری اصلی فراهم‌آوری تمامی امکانات شرکت‌های معتمد و فراهم سازی انعقاد قرارداد رایگان با شرکت‌های معتمد

اتصال و ارسال به صورت سرویس بدون دسترسی داشتن شرکت‌های معتمد به اطلاعات نرم افزار حسابداری اصلی و نرم افزار اتصال به سامانه مودیان آیسان تِک

توانایی مشاهده تاریخچه ارسال‌ها

توانایی مشاهده وضعیت‌های ارسال و در صورت نیاز اشکالات و هشدارهای هر صورتحساب به تفکیک

گزارش‌گیری با محدود سازی متنوع اطلاعات برای رهگیری  و ردیابی صورتحساب‌ها

قابلیت ارسال پیامک به شماره‌های تعیین شده در زمان ارسال و استعلام صورتحساب

مجموعه آیسان تک برای سهولت مشتریان و صاحبان کسب و کارها اقدام به تولید نرم افزار اتصال به درگاه سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی به این سامانه کرده است. مودیان گرامی میتوانند با تهیه نرم افزار سامانه مودیان آیسان تک به راحتی صورتحساب‌های خود را ارسال کنید و استعلام بگیرید.

نرم افزار سامانه مودیان آیسان تک با قابلیت دریافت ورودی های جداگانه این امکان را فراهم کرده است که شما با استفاده از هر نرم افزار حسابداری که استفاده میکنید قابلیت اتصال و ارسال صورتحساب الکترونیکی را به سامانه مودیان داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان آیسان تک تماس بگیرید.